Časová osa Dacia

Není to jen značka, ale i skutečný příběh.

  • Modrý Dacia Dokker - střešní lišty

1966

Vznik značky Dacia

Název značky Dacia pochází ze slova „Dácie“, což je země rumunských předků.

Posláním značky Dacia je vyrábět moderní, odolné rodinné vozy dostupné pro všechny.

  • Dacia Duster - Crossover

1999

Dacia se stává značkou skupiny Renault.

Společnost Renault kupuje značku Dacia a radikálně modernizuje původní továrnu v Pitesti. Tím začíná nová éra kvality této značky. Nevlídné rumunské klima, špatný stav vozovek a velké vzdálenosti, které je nutné překonat při přejezdu Karpat jsou příčinou, proč musí být vozy extrémně spolehlivé.

  • Dacia Sandero - exteriér sedanu

2004

Dacia představuje rodinný sedan Logan, ikonu nového pojetí značky.

Následující rok je svědkem překonání všech výrobních rekordů. Sérii následně v roce 2006 doplňuje vůz Logan MCV, v roce 2007 Logan Van. V roce 2008 pak vozy Logan Pick up a Sandero a v roce 2010 následně vůz Duster.

  • Dacia Sandero Stepway - Exteriér

2012

Otevření nové továrny v Tangieru (Maroko).

V Tangeru (Maroko) je otevřena nová továrna v rámci rozšiřování výrobního sortimentu Dacia, kde spatřují světlo světa modely Lodgy, pěti nebo sedmimístné rodinné MPV, Dokker pro aktivní trávení volného času a také užitkové vozy Dokker Van.

  • Dacia Lodgy - modrý vnější vzhled osobní dodávky

2016

Dacia fenoménem

Dacia představuje fenomén ve všech 44 zemích, kde se prodává a pokořila hranici 4 000 000 prodaných vozů v novodobé historii.

Dacia - hodnoty

Filozofie značky Dacia

Zjistěte více
Dacia v České republice

Dacia v České republice

Zjistěte více

Naše webové stránky a naši partneři mohou používat soubory cookies k analýze provozu a výkonnosti webu a k zobrazení personalizované reklamy přizpůsobené vašim zájmům, vaší poloze a umožnit vám interakci s námi prostřednictvím sociálních sítí. Vaše rozhodnutí můžete kdykoliv změnit v "Cookies" sekci našich stránek.

Zjistit více