Hybridní technologie DaciaZískejte to nejlepší z obou světů, aniž byste museli měnit své zvyky!

Různé hybridní pohonné jednotky modelu Bigster

Hybrid kombinuje konvenční benzinový motor s elektromotorem, který plní více funkcí.

Full hybridní technologie – Dacia Bigster

full hybrid

Kombinace

1 spalovací motor

Multimódová automatická převodovka

1 samonabíjecí trakční baterie 280 V


Nabíjení baterie

Není třeba se připojovat do zásuvky, baterie se nabíjí sama za jízdy pomocí energie rekuperované při brzdění a zpomalování.

Technologie mild hybrid – Dacia Bigster

mild hybrid

Kombinace
1 spalovací motor

1 startér-generátor

1 samonabíjecí 48V baterie pro použití na cestách


Nabíjení baterie

Není třeba se připojovat do zásuvky, baterie se nabíjí sama za jízdy pomocí energie rekuperované při brzdění a zpomalování.

Technologie hybrid-G 150 4x4 – Dacia Bigster

dvoupalivový mild-hybrid

Kombinace
1 spalovací motor

1 startér-generátor

1 samodobíjecí baterie

1 nádrž na LPG doplňující nádrž na benzin


Nabíjení baterie

Není třeba se připojovat do zásuvky, baterie se nabíjí sama za jízdy pomocí energie rekuperované při brzdění a zpomalování.

Dacia Bigster – hybrid-G 150

dvoupalivový mild-hybrid

Kombinace
1 spalovací motor

1 startér-generátor

šestistupňová dvouspojková automatická převodovka

1 elektromotor s dvourychlostní převodovkou

1 nádrž na LPG doplňující nádrž na benzin

 


Nabíjení baterie

Není třeba se připojovat do zásuvky, baterie se nabíjí sama za jízdy pomocí energie rekuperované při brzdění a zpomalování.

Srovnání výhod hybridních technologií

  hybrid 155    mild hybrid 140 mild hybrid-G 140 hybrid-G 150 4x4
Technologie full hybrid   mild hybrid mild hybrid mild hybrid
Palivo Benzin + elektřina Benzin + elektřina Benzin + LPG + elektřina Benzin + LPG + elektřina
Jezděte 100% elektricky  Ano, 80 % jízdy ve městě na čistě elektrický pohon Ne Ne Ano, 60 % jízdy ve městě na elektrický pohon
Elektrická asistence spalovacímu motoru Ano Ano Ano Ano
Stop & Start Ano Ano Ano Ano
Nabíjení za chodu Ano Ano Ano Ano
Elektrický start Ano Ne Ne Ano
Úspory na spotřebě/spotřeba  Až o 40 % 1 nižší spotřeba Až o 10 % 2 nižší spotřeba Až 750 Kč3 na plnou nádrž Až o 30 % 2 nižší provozní náklady
Trakční kapacita 1t 1,5 t 1,5 t 1,5 t

1V městském cyklu ve srovnání s ekvivalentním benzinovým motorem a v závislosti na podmínkách používání vozidla a jízdním stylu řidiče.

2V kombinovaném cyklu ve srovnání s ekvivalentním benzinovým motorem a v závislosti na podmínkách používání vozidla a jízdním stylu řidiče.

3 Průměrná cena LPG v Evropě k 5. květnu 2025 činila 17,50 Kč/l oproti 34,08 Kč/l za benzín

Výhody hybridních vozů

pohon na elektřinu a spalovací motor
pohon na elektřinu a spalovací motor
Dojezd až 800 až 1400 km (v závislosti na pohonné jednotce) bez nutnosti nabíjení.
Žádné sankce při nákupu
Žádné sankce při nákupu
Emise CO₂ od 104 g/km (v závislosti na pohonné jednotce)
Jízdní komfort
Jízdní komfort
Automatická převodovka (u pohonné jednotky hybrid 155) usnadňující každodenní jízdu.
Žádné zapojování do zásuvky
Žádné zapojování do zásuvky
Elektrická baterie se automaticky dobíjí při brzdění a zpomalování.

Máte další otázky?