Nejefektivnější ve městě
Pohonná jednotka
155 koní
full hybrid Kombinovaný výkon 155 koní
Až
40 %
snížení spotřeby palivaWLTP ve městě
Od
110 g/km
emise CO₂podle protokolu WLTP, může se lišit v závislosti na verzi a volitelné výbavě
Jezděte až
80 %
času 100% na elektřinuv městském prostředí
Technologie
Duster hybrid 155 kombinuje čtyřválcový motor o výkonu 109 koní1, elektromotor o výkonu 49 koní1, baterii o kapacitě 1,4 kWh (280 V) a inovativní vícerežimovou automatickou převodovku bez spojky.
Jak to funguje
Pohonná jednotka full hybrid modelu Duster s výkonem 155 koní a maximálním točivým momentem 205 Nm 2 nabízí dynamický 100% elektrický start a rychlou akceleraci.
Baterie se dobíjí za jízdy rekuperací energie při brzdění a zpomalování, čímž se dosáhne až 80 % doby jízdy po městě plně na elektřinu.
1 Udávaný výkon 155 koní, skutečný výkon 158 koní.
2 Točivý moment elektromotoru 205 Nm, točivý moment spalovacího motoru 172 Nm
Dynamický motor
pohonná jednotka mild hybrid 140
Pohonná jednotka
140 koní
mild hybrid
Až
10 %
snížení spotřeby palivav kombinovaném cyklu WLTP
Od
129 g/km
emise CO₂podle protokolu WLTP, může se lišit v závislosti na verzi a volitelné výbavě
Až
230 Nm
točivý moment
Technologie
Pohonná jednotka o výkonu 140 hp kombinuje novou generaci tříválcového přeplňovaného benzínového motoru o objemu 1,2 litru s Millerovým cyklem (optimalizovaná účinnost a menší ztráty při sání) s lehkým 48V hybridním systémem a šestistupňovou manuální převodovkou.
Jak to funguje
Hybridní systém podporuje spalovací motor při rozjezdu a akceleraci, čímž optimalizuje jízdní zážitek a snižuje průměrnou spotřebu paliva (5,71 l/100 km) a emise CO₂ (129 g/km) přibližně o 10 % ve srovnání se spalovacím motorem se stejným výkonem.
Pro řidiče s vysokým ročním nájezdem
Pohonná jednotka
100 koní
Dvoupalivový vůz na LPG
Až
30 %
nižší provozní nákladyprůměrná cena LPG v Evropě k 5. květnu 2025 činila 17,50 Kč/l oproti 34,08 Kč/l za benzin
Od
122 g/km
emise CO₂podle protokolu WLTP, může se lišit v závislosti na verzi a volitelné výbavě
Až
1 300 km
dojezdpodle protokolu WTLP v kombinovaném cyklu
Technologie
Eco-G 100 je ideální pro celoroční jízdy na dlouhé vzdálenosti. Jedná se o dvoupalivovou pohonnou jednotku na benzín/LPG, přičemž každý palivový druh má vlastní nádrž.
Motor Eco-G 100 je vybaven šestistupňovou manuální převodovkou.
Provoz
Přepnutí z benzinu na LPG probíhá manuálně nebo automaticky (motor je napájen z obou nádrží vozu postupně podle dostupnosti zásob paliva).
Vysoce výkonný a mimořádně všestranný
Pohonná jednotka
150 koní
mild hybrid kombinovaný výkon 150 koní
Až
30 %
nižší provozní nákladyprůměrná cena LPG v Evropě k 5. květnu 2025 činila 17,50 Kč/l oproti 34,08 Kč/l za benzin
Od
116 g/km
emise CO₂podle protokolu WLTP, může se lišit v závislosti na verzi a volitelné výbavě
Jezděte až
60 %
času 100% na elektřinuv městském prostředí
Technologie
Tento dvoupalivový hybridní vůz s pohonem 4x4 kombinuje výkon benzinového motoru 1,2 litru o výkonu 140 koní s mild hybridním systémem 48 V přední části s výkonem elektromotoru 13 koní na zadní nápravě.
Spalovací motor je kombinován s šestistupňovou dvouspojkovou automatickou převodovkou a elektromotor s dvoustupňovou převodovkou a neutrálem.
Jak to funguje
Baterie se dobíjí za jízdy pomocí rekuperace brzdné energie a energie při zpomalování, což umožňuje dosáhnout až 60 % dojezdu v čistě elektrickém režimu při jízdě ve městě.
Díky přepínači dokonale integrovanému do přístrojové desky je přepínání z jednoho paliva na druhé rychlé a téměř neznatelné.