Pohonné jednotky DusterVýběr nejvhodnější pohonné jednotky

Nejefektivnější ve městě

pohonná jednotka hybrid 155

Pohonná jednotka

155 koní

full hybrid Kombinovaný výkon 155 koní

40 %

snížení spotřeby palivaWLTP ve městě

Od

110 g/km

emise CO₂podle protokolu WLTP, může se lišit v závislosti na verzi a volitelné výbavě

Jezděte až

80 %

času 100% na elektřinuv městském prostředí

Dacia Duster – hybrid 155

Technologie

Duster hybrid 155 kombinuje čtyřválcový motor o výkonu 109 koní1, elektromotor o výkonu 49 koní1, baterii o kapacitě 1,4 kWh (280 V) a inovativní vícerežimovou automatickou převodovku bez spojky.


Jak to funguje

Pohonná jednotka full hybrid modelu Duster s výkonem 155 koní a maximálním točivým momentem 205 Nm 2 nabízí dynamický 100% elektrický start a rychlou akceleraci.

 

Baterie se dobíjí za jízdy rekuperací energie při brzdění a zpomalování, čímž se dosáhne až 80 % doby jízdy po městě plně na elektřinu.

1 Udávaný výkon 155 koní, skutečný výkon 158 koní.

2 Točivý moment elektromotoru 205 Nm, točivý moment spalovacího motoru 172 Nm

Dynamický motor

pohonná jednotka mild hybrid 140

Pohonná jednotka

140 koní

mild hybrid

10 %

snížení spotřeby palivav kombinovaném cyklu WLTP

Od

129 g/km

emise CO₂podle protokolu WLTP, může se lišit v závislosti na verzi a volitelné výbavě

230 Nm

točivý moment

Dacia Duster – mild hybrid 140

Technologie

Pohonná jednotka o výkonu 140 hp kombinuje novou generaci tříválcového přeplňovaného benzínového motoru o objemu 1,2 litru s Millerovým cyklem (optimalizovaná účinnost a menší ztráty při sání) s lehkým 48V hybridním systémem a šestistupňovou manuální převodovkou.

 

Jak to funguje

Hybridní systém podporuje spalovací motor při rozjezdu a akceleraci, čímž optimalizuje jízdní zážitek a snižuje průměrnou spotřebu paliva (5,71 l/100 km) a emise CO₂ (129 g/km) přibližně o 10 % ve srovnání se spalovacím motorem se stejným výkonem.

Pro řidiče s vysokým ročním nájezdem

Eco-G 100

Pohonná jednotka

100 koní

Dvoupalivový vůz na LPG

30 %

nižší provozní nákladyprůměrná cena LPG v Evropě k 5. květnu 2025 činila 17,50 Kč/l oproti 34,08 Kč/l za benzin

Od

122 g/km

emise CO₂podle protokolu WLTP, může se lišit v závislosti na verzi a volitelné výbavě

1 300 km

dojezdpodle protokolu WTLP v kombinovaném cyklu

Eco-G 100 – pohonná jednotka pro Duster

Technologie

Eco-G 100 je ideální pro celoroční jízdy na dlouhé vzdálenosti. Jedná se o dvoupalivovou pohonnou jednotku na benzín/LPG, přičemž každý palivový druh má vlastní nádrž.

Motor Eco-G 100 je vybaven šestistupňovou manuální převodovkou.

 

Provoz

Přepnutí z benzinu na LPG probíhá manuálně nebo automaticky (motor je napájen z obou nádrží vozu postupně podle dostupnosti zásob paliva).

 

Vysoce výkonný a mimořádně všestranný

pohonná jednotka Hybrid-G 150 4x4

Pohonná jednotka

150 koní

mild hybrid kombinovaný výkon 150 koní

30 %

nižší provozní nákladyprůměrná cena LPG v Evropě k 5. květnu 2025 činila 17,50 Kč/l oproti 34,08 Kč/l za benzin

Od

116 g/km

emise CO₂podle protokolu WLTP, může se lišit v závislosti na verzi a volitelné výbavě

Jezděte až

60 %

času 100% na elektřinuv městském prostředí

Dacia Duster – hybrid-G 150 4x4

Technologie

Tento dvoupalivový hybridní vůz s pohonem 4x4 kombinuje výkon benzinového motoru 1,2 litru o výkonu 140 koní s mild hybridním systémem 48 V přední části s výkonem elektromotoru 13 koní na zadní nápravě.

Spalovací motor je kombinován s šestistupňovou dvouspojkovou automatickou převodovkou a elektromotor s dvoustupňovou převodovkou a neutrálem.

 

Jak to funguje

Baterie se dobíjí za jízdy pomocí rekuperace brzdné energie a energie při zpomalování, což umožňuje dosáhnout až 60 % dojezdu v čistě elektrickém režimu při jízdě ve městě.

Díky přepínači dokonale integrovanému do přístrojové desky je přepínání z jednoho paliva na druhé rychlé a téměř neznatelné.