Nejefektivnější ve městě
Pohonná jednotka
155 k
plně hybridníKombinovaný výkon 155 koní
Až
40 %
snížení spotřeby palivav cyklu WLTP ve městě
Od
110 g/km
emise CO2podle WLTP, může se lišit v závislosti na verzi a volitelné výbavě
Jezděte až
80 %
času 100% na elektřinuv městském prostředí
Technologie
Bigster Hybrid 155 kombinuje čtyřválcový motor o výkonu 109 koní 1, elektromotor o výkonu 49 koní 1, baterii o kapacitě 1,4 kWh (280 V) a inovativní multimodovou automatickou převodovku bez spojky.
Provoz
Plně hybridní pohonná jednotka Bigster s výkonem 155 koní a maximálním točivým momentem 250 Nm2 nabízí dynamický rozjezd 100% na elektřinu a rychlou akceleraci. Baterie se dobíjí za jízdy rekuperací energie při brzdění a zpomalování, čímž se dosáhne až 80 % doby jízdy po městě plně na elektřinu.
1 Uvedený výkon 155 koní, skutečný výkon 158 koní.
2 Točivý moment elektromotoru 250 Nm, točivý moment spalovacího motoru 172 Nm
Nejdynamičtější
Pohonná jednotka
140 k
mild hybrid
Až
10 %
snížení spotřeby palivav kombinovaném cyklu WLTP
Od
129 g/km
emise CO2podle WLTP, může se lišit v závislosti na verzi a volitelné výbavě
Až
230 Nm
točivý moment
Technologie
TCe 140 hp kombinuje tříválcový přeplňovaný benzinový motor nové generace o objemu 1,2 l založený na Millerově cyklu (optimalizovaná účinnost a nižší ztráty při přečerpávání) s lehkým 48V hybridním systémem a šestistupňovou manuální převodovkou.
Jak to funguje
Hybridní systém podporuje spalovací motor při rozjezdu a akceleraci, čímž optimalizuje jízdní zážitek a snižuje průměrnou spotřebu paliva (5,71 l/100 km) a emise CO2 (129 g/km) přibližně o 10 % ve srovnání se spalovacím motorem se stejným výkonem.
Vyrazte do terénu
motor 4x4
130 k
mild hybrid
Až
10 %
snížení spotřeby palivav kombinovaném cyklu WLTP
Od
135 g/km
emise CO2podle WLTP, může se lišit v závislosti na verzi a volitelné výbavě
Až
230 Nm
točivý moment
Technologie
Bigster TCe 130 4x4 je vybaven pohonem všech kol a šestistupňovou manuální převodovkou a nabízí 5 jízdních režimů s systémem Terrain Control, které zvládne všechny typy komunikací.
Tříválcovému motoru o objemu 1,2 l s turbodmychadlem asistuje lehký 48V hybridní systém.
Jak to funguje
Při rozjezdu a akceleraci snižuje hybridní systém spotřebu paliva a emise CO2 a zároveň přináší lepší požitek z jízdy.
Rekuperační brzdění plynule dobíjí baterii o kapacitě 0,8 kWh a zajišťuje tak řidiči bezproblémový zážitek z jízdy.
Pro řidiče s vysokým ročním nájezdem
Pohonná jednotka
140 k
mild hybrid
Více než
1 400 km
kumulativní dojezdkumulativní dojezd s nádržemi na benzin i LPG
Technologie
Pohonná jednotka ECO-G 140 dokáže spalovat benzin i zkapalněný ropný plyn (LPG), přičemž každé z paliv má vlastní nádrž.
Bigster poprvé nabízí tříválcový motor o objemu 1,2 l s turbodmychadlem, který kombinuje dvoupalivový systém benzin/LPG a lehký 48V hybridní systém.
Jak to funguje
Díky přepínači dokonale integrovanému do přístrojové desky je přepínání z jednoho paliva na druhé rychlé a nepostřehnutelné. Hybridní systém pomáhá spalovacímu motoru při rozjezdu a akceleraci, čímž optimalizuje jízdní zážitek a efektivitu.
*Pohonnou jednotku ECO-G bude možné objednat později.