Pohonné jednotky modelu​ BigsterVyberte si pohonnou jednotku, která nejlépe vyhovuje vašim potřebám

Nejefektivnější ve městě

Pohonná jednotka Hybrid 155

Pohonná jednotka

155 k

plně hybridníKombinovaný výkon 155 koní​

40 %

snížení spotřeby palivav cyklu WLTP ve městě

Od

110 g/km

emise CO2podle WLTP, může se lišit v závislosti na verzi a volitelné výbavě

Jezděte až

80 %

času 100% na elektřinuv městském prostředí

Motor Hybrid 155 – Dacia Bigster

Technologie

Bigster Hybrid 155 kombinuje čtyřválcový motor o výkonu 109 koní 1, elektromotor o výkonu 49 koní 1, baterii o kapacitě 1,4 kWh (280 V) a inovativní multimodovou automatickou převodovku bez spojky.

 

Provoz

Plně hybridní pohonná jednotka Bigster s výkonem 155 koní a maximálním točivým momentem 250 Nm2 nabízí dynamický rozjezd 100% na elektřinu a rychlou akceleraci. Baterie se dobíjí za jízdy rekuperací energie při brzdění a zpomalování, čímž se dosáhne až 80 % doby jízdy po městě plně na elektřinu.​

Uvedený výkon 155 koní, skutečný výkon 158 koní.

2 Točivý moment elektromotoru 250 Nm, točivý moment spalovacího motoru 172 Nm

Nejdynamičtější

Motor TCe140

Pohonná jednotka

140 k

mild hybrid

10 %

snížení spotřeby palivav kombinovaném cyklu WLTP

Od

129 g/km

emise CO2podle WLTP, může se lišit v závislosti na verzi a volitelné výbavě

230 Nm

točivý moment

Motor TCe 140 – Dacia Bigster

Technologie

TCe 140 hp kombinuje tříválcový přeplňovaný benzinový motor nové generace o objemu 1,2 l založený na Millerově cyklu (optimalizovaná účinnost a nižší ztráty při přečerpávání) s lehkým 48V hybridním systémem a šestistupňovou manuální převodovkou.

 

Jak to funguje

Hybridní systém podporuje spalovací motor při rozjezdu a akceleraci, čímž optimalizuje jízdní zážitek a snižuje průměrnou spotřebu paliva (5,71 l/100 km) a emise CO2 (129 g/km) přibližně o 10 % ve srovnání se spalovacím motorem se stejným výkonem. 

Vyrazte do terénu

Motor TCe 130 4x4

motor 4x4

130 k

mild hybrid

10 %

snížení spotřeby palivav kombinovaném cyklu WLTP

Od

135 g/km

emise CO2podle WLTP, může se lišit v závislosti na verzi​ a volitelné výbavě

230 Nm

točivý moment

Motor TCe 130 4x4 – Dacia Bigster

Technologie

Bigster TCe 130 4x4 je vybaven pohonem všech kol a šestistupňovou manuální převodovkou a nabízí 5 jízdních režimů s systémem Terrain Control, které zvládne všechny typy komunikací.​

Tříválcovému motoru o objemu 1,2 l s turbodmychadlem asistuje lehký 48V hybridní systém.

 

Jak to funguje

Při rozjezdu a akceleraci snižuje hybridní systém spotřebu paliva a emise CO2 a zároveň přináší lepší požitek z jízdy.
Rekuperační brzdění plynule dobíjí baterii o kapacitě 0,8 kWh a zajišťuje tak řidiči bezproblémový zážitek z jízdy.

Pro řidiče s vysokým ročním nájezdem

Pohonná jednotka Eco-G 140*

Pohonná jednotka

140 k

mild hybrid

Více než

1 400 km

kumulativní dojezdkumulativní dojezd s nádržemi na benzin i LPG

Pohonná jednotka Eco-G 140 – Dacia Bigster

Technologie

Pohonná jednotka ECO-G 140 dokáže spalovat benzin i zkapalněný ropný plyn (LPG), přičemž každé z paliv má vlastní nádrž. 

 

Bigster poprvé nabízí tříválcový motor o objemu 1,2 l s turbodmychadlem, který kombinuje dvoupalivový systém benzin/LPG a lehký 48V hybridní systém.  

 

Jak to funguje

Díky přepínači dokonale integrovanému do přístrojové desky je přepínání z jednoho paliva na druhé rychlé a nepostřehnutelné.  Hybridní systém pomáhá spalovacímu motoru při rozjezdu a akceleraci, čímž optimalizuje jízdní zážitek a efektivitu. 

*Pohonnou jednotku ECO-G bude možné objednat později.​