Filozofie značky Dacia

Dacia, značka skupiny Renault, mění zažité zvyklosti z pohledu koncepce automobilů i způsobu jejich prodeje. 

Velkorysost

Dacia, to je především garance vynikajícího poměru cena/prostornost. Ale nejen to. Značka pro své zákazníky připravila i speciální a cenově dostupný program údržby a poprodejních služeb.

 

Jednoduchost

Vozy Dacia jsou navrhované s ohledem na uživatelskou jednoduchost a snadnou údržbu. Dacia , to je nový obchodní přístup: všem svým zákazníkům nabízí značka vozy za korektní ceny.

Spolehlivost

Dacia využívá osvědčená vývojová a výrobní řešení skupiny Renault a svým zákazníkům tak může nabídnout robustní a spolehlivé vozy se zárukou 3 roky nebo 100 000 km.

 


Inteligence

Dacia představuje chytrou volbu a odlišný přístup k používání vozu.