Zpět
Zpět

Dacia Sandero

Zdůrazňuje Zpět

Bohatá nabídka motorů

  • Bohatá nabídka motorů

    Dacia Sandero nabízí benzinové a dieselové motory, které vyhoví potřebám různých zákazníků i rozmanitým podmínkám používání vozu.

    Dva benzinové motory: 1.2 16 V 73 k a 0,9 TCe 90

    • Benzinový motor 1.2 16 V 73 k dokonale splňuje kritéria nízkých provozních nákladů, odolnosti a snadné údržby, která jsou pro značku DACIA charakteristická. Vyznačuje se velkým točivým momentem využitelným v širokém intervalu již od nízkých otáček motoru.  Motor dosahuje výkonu 73 k s velmi příznivou kombinovanou spotřebou.

    • Motor TCe 90 se stal symbolem odbornosti skupiny Renault v oblasti mechaniky. Přeplňovaný benzinový tříválec o objemu 898 cm3 (0,9 l) využívá technologii downsizing a dosahuje výkonu 90 k

     

    S využitím technologie Stop&Start (S&S) umí tento šikovný motor zprostředkovat komfort a jízdní potěšení, nízkou spotřebu paliva i emise CO2.  Je dynamický, má živé a pružné reakce a plynulé zrychlení. Nabízí vyvážený poměr mezi příjemným řízením a hospodárným provozem.

     

    Nabídka benzin/LPG

    • Motor 0,9 TCe 90 Stop&Start je zároveň k dispozici i ve verzi benzin/LPG. Jedná se o úspornou (cena LPG je nižší než cena benzinu) a současně spolehlivou (montáž LPG pohonu přímo ve výrobě) variantu. Emise CO2 v LPG režimu jsou v porovnání se srovnatelným benzinovým motorem nižší.

     

    Dva dieselové motory: 1,5 dCi 75 k a 1,5 dCi 90 k

    • Motor 1.5 dCi je mezinárodně oceňovaný pro svoji spolehlivost, příjemný jízdní projev i pro své výkonové parametry. Vyšší točivý moment se u této verze promítá do vyšší dynamiky při rozjezdu i při zrychlení.

    • Oba dieselové motory jsou vybavené systémem Stop&Start,  vykazují nízkou spotřebu paliva a emise CO2 nepřesahují 100 g/km.
  • EASY-R

    Dacia do své nabídky poprvé zařadila automatizovanou převodovku s názvem Easy-R (bez spojkového pedálu).


    Ve spojení s benzinovým motorem 0,9 TCe 90 Stop&Start automatizovaná převodovka nabízí:

    • snadné používání – řidič nemusí používat spojkový pedál ani řadicí páku, řazení probíhá automaticky.

    • snadné manévrování: s asistencí při rozjezdu do kopce se řidič může rozjet bezpečně a bez stresu. Automatizovaná převodovka při uvolnění brzdového pedálu umožňuje také pomalou jízdu vpřed nebo vzad, což řidič jistě ocení při jízdě v koloně, při parkování na místo do řady nebo při zastavení v mírném svahu, kdy díky této funkci nedochází k couvání vozu. 

    • 5 převodových stupňů,

    • příznivá spotřeba paliva: pilotovaná manuální převodovka je spojením úspornosti a komfortu řízení.

    • vynikající komfort řízení ve městě i na dálnici.

    • atraktivní cena