Zpět

Dacia Duster

Všechny o Zpět

Motory

Výkonné a úsporné motory

Se svými dieselovými a benzinovými motory a pohonem na LPG, se Dacia Duster přizpůsobí přání a potřebám každého řidiče a s nižšími provozními náklady mu při řízení poskytne větší potěšení.

motor TCe 125

TCe 125

Přeplňovaný benzinový motor TCe 125, vyvinutý inženýry skupiny Renault, nabízí výkon, pružnost a hospodárný provoz.

Vůz Duster má s tímto motorem i v nízkých otáčkách živý rozjezd a skvělé zrychlení. Vděčí za to výkonu 125 k a velkému točivému momentu (205 Nm při 2000 ot/min), který je o třetinu vyšší než u motoru 1.6 16 V 105. Nízká spotřeba a emise motoru navíc minimalizují dopad na životní prostředí. Bezúdržbový rozvodový řetěz znamená pro zákazníka opravdovou úsporu a náklady na údržbu zůstávají stále stejně výhodné.  Duster s motorem TCe 125 dbá i na akustický komfort a jízda je tak pro všechny cestující maximálně příjemná.

Motor dCi 90

dCi 90 a dCi 110

Pro řidiče, kteří dávají přednost dieselovým motorům, má Duster v nabídce dvě výkonové varianty: 90 k a 110 k. V obou případech se jedná o příjemné, pružné, odolné a hospodárné motory. Verze dCi 110 je určena náročnějším řidičům a nabízí vyšší výkon i točivý moment. Spotřeba paliva a emise COjsou u motoru dCi 90 4,7 l/100 km a 123 g/km a u silnějšího dCi 110 je to 4,8 l/100 km a 127 g/km*.    

motor 1.6 16 V 105

1.6 16 V 105

Pořizovací cena benzinového motoru 1.6 16 V 105 je velmi výhodná. Objem 1.6 l a výkon 105 k mu při řízení dodávají živost a dynamiku, a tedy i dobré zrychlení.

Duster poháněný tímto motorem spotřebuje na 100 km 7,1 l a jeho emise COse snížily na 165 g/km*.  

* Uvedené spotřeby paliva a emise CO2 jsou změřeny metodikou stanovenou dle platných právních předpisů vyžadovaných pro homologaci vozidla a slouží k porovnání vozidel v daných parametrech za stejných podmínek. Běžná spotřeba se může od těchto údajů lišit v závislosti na charakteru jízdy, zatížení vozidla, povětrnostních podmínkách a profilu trasy.

Nový Duster LPG

Duster svým zákazníkům vychází vstříc a nabízí jim ještě úspornější variantu – motor 1.6 16 V 105 ve verzi LPG s emisemi pouhých 145 g CO2/km*. Provozní náklady této verze jsou vzhledem k nižší ceně paliva výhodnější, přestavba prováděná přímo ve výrobě se zárukou výrobce je spolehlivější a nižší emise COv porovnání s benzinovou verzí znamenají větší ohleduplnost vůči životnímu prostředí.

S vozem Duster máte na výběr!  

* Spotřeba a emise homologované podle platných norem stejných pro všechny konstruktéry, které umožňují srovnání mezi jednotlivými verzemi. Spotřeba v běžném provozu závisí na užívání vozu, dodatečné výbavě a stylu jízdy.